Saturday, March 26, 2011

Blog Aku

Dah lama aku tak menjenguk blog aku yang terbengkalai ini..
bukan apa disebabkan tak berapa kreatif dan tak berapa pandai
pada awalnya (sekarang pun takla pandai mana hehe)
maka aku biarkan ia tersadai begitu saje hehe..

Berjinak-jinak dgn blog ni dah lama
tapi bahan dan idea tak ada yang menarik
aku ni jenis yang jarang nak update sesuatu yang baru
lagi pula sebelum ni aku lebih banyak luangkan masa utk berFB

Sehinggalah pada suatu hari aku sedar
akan pentingnya ada blog sendiri
disitulah tempat untuk kita luahkan perasaan
gembira,marah, dan sebagainya
jadi why not aku teruskan saje blog aku yang tak seberapa ini.

Mulai dari sekarang aku akan catatkan
apa sahaja perkara penting yang terjadi didalam kehidupan ku
seharian bersama keluargaku yang tercinta
serta bersama teman2 yang kukasihi.








No comments:

Post a Comment