Monday, June 6, 2011

4 my love

Untuk Special one in my life pun ada hehe untuk anak ada takkan untuk cik abe takde kan Sebenarnya saje2 nak buat surprise kat cik abe. 29hb mei yang lepas besday cik abe, masa ni dia otw blk dari KL.Terkial2 la jugak makcik nak siapkan kek ni,almaklumlah dah kesuntukan masa. Cik abe pun dah dekat nak sampai rumah.Nasib baiklah sempat jugakla aku menyiapkan kek ini.
Kalau ikutkan beli lagi jimat.Bukan itu saje kek pun cantik rasanya pun sedap. Tapi kenapa aku sanggup bersusah payah untuk sebijik kek? Sebabnya aising aku masih banyak nanti membazir pulak huahua …takdala, sesekali biarlah cik abe merasa air tangan aku ni..biar dia tahu aku pun reti buat kek ni walau tak terror manapun.

Kek ni tak sempat dipotong kat sini, keesokkan pagi aku angkut kek ni ke kampung.Balik kg sempena cuti sekolah. Kek ni dah jadi ole2 la pulak.

No comments:

Post a Comment