Saturday, February 18, 2012

Februari,23


Aku suka sangat dengan Lisa ni. Comel dan cute jer wajahnya...tapi taklah peminat fanatik...tak semua citer dan lakonan Lisa aku tgk...sesetengah je aku layan pun...bila usia dah meningkat ni, kadang2 je aku amik tahu pasal artis ni...bukan masa remaja dulu..semua pasal artis amik tahu dan semua lagu hafal..siap ada satu buku khas untuk tepek lagu je haha...
Adala aku terbaca satu artikel..dengar2 Lisa akan berkawen dengan Yusri KRU pada 23 Februari ni...ermm tarikh besday aku tuh hehe...promote nampak Lisa potong kek kawen aku potong kek besday hehe..tapi aku punya kek besday ada kew??? kalau ada pun malaslah nak tepek kat blog nih...bukan takut org kata nak nunjuk tapi kalau kat paka ni kedai kek sweeden tu lah satu2nya kedai kek yang ado pun....mmg dah tahu design kek macam mana...:p
Alahaii dah tua2 begini..oppsss...teringat pesan kawan aku jangan guna istilah 'tua' tapi gunakan 'usia dah meningkat' lebih sedap didengar...dan lebih sopan ayatnya hehe...thanks frend diatas teguran...yalahkan bila usia dah meningkat ni pada aku tak sambut besday pun takpala....cukuplah tanda bersyukur kepada yang maha Esa kerana masih mengizinkan kita berada dialam maya ini....tapi gitulah fitrah manusia ni mesti nak sambut besday kan?? nak2 pula kalau orang tersayang buat dek je mesti moncung je...lps tu mulalah merajuk sendirik :))
Apapun...tak lama lagi besday aku ..promote lagik aku harap Allah taala panjangkan usia aku dan murahkan rezeki buatku serta sihatkan tubuh badanku untuk lebih gigih beribadat kepadaNya..Amin...














No comments:

Post a Comment