Friday, September 7, 2012

Anibesari kami

 
Assalamualaikum..
setiap kali buka blog aku ni  mesti kata2 aluan dari aku 
"lamanya tak apdet blog aku nih"
gitewlah..achaner tu?? agituler :))
setelah sekian lama menyepi kini tibalah masa utk aku tulis apa yang patut
kat blog aku ni...
alhamdulillah hari ni 6 september 2012 oppps dah masuk tarikh lain
adalah ulangtahun ke-10 perkahwinan kami
bermakna masuk 10 tahunlah aku bergelar seorang isteri kepada Mohd Yusri Bin Mohamad
selama 10 tahun perkawinan kami,kami telah dianugerahkan 4 orang anak iaitu
NurAlis Sabrina 9, Aqiel Qarrimi 4, Aqish Rifqie 2 dan Nur Alzahra Syamia 2 bulan.
bersyukur sgt2 dengan anugerah yg diberikan ini
semoga aku akan menjadi isteri dan ibu yang baik utk keluargaku
semoga jodoh kami kekal keakhir hayat hingga ke syurga hendaknya..AMIN
tapi yang best tu tidak seperti anibesari kami yang lps
biasanya kita org pompuan ni yang selalu igt tarikh2 special ni
tapi kali ni cik abg aku plk yang igt
bukan aku tak igt tapi saje buat cool
cik abg siap pergi tempah kek tanpa pengetahuanku
hari ni buat alasan nak g bankla
rupanya balik dengan kek hehe...igtkan dah takdo romantik2 and surprise2 gini lagi
almaklum dah 10 tahun kawen..tersentuhla jugak akak kan hehe
tapi takdala nak buat candle light dinner ke apa
masak hari ni pun takda buat special2 pun..masak biasa2 je
takdanya nak bercuti kemana2..itu dah terlebih sdh tu 
anak2la yang excited sbb dapat mkn kek
yang sulung siap tanya kenapa tiba2 abah beli kek
hari ni takda hari jadi sapa2 pun..hehe
gitulah bdk2kan penuh dgn tanda tanya
apapun aku mengharapkan agar perkahwinanku ini kekal 
hingga keakhir hayat..biarlah kematian saje yang memisahkan kami
cukuplah berkongsi kasih bersama anak2
janganlah ada orang ke 3 yang menghancurkan kebahagiaan kami
seandainya cik abg terbaca blogku ini wah terjiwang plk ini utkmu abang

IF YOU'RE ASKING IF I NEED YOU
the answer is FOREVER
IF YOU'RE ASKING IF I'LL LEAVE YOU
the answer is NEVER
IF YOU'RE ASKING WHAT I VALUE
the answer is YOU
IF YOU ASKING IF I LOVE YOU
the answer is I DO

No comments:

Post a Comment