Sunday, January 8, 2012

1st story in 2012

Hari ni ahad 8hb januari 2012...kiranya inilah lah 1st n3 aku for this year...and this week dah 2nd week anak2 kita bersekolah...kan...lengang rumah aku ni bila si dara dan si bujang ke sekolah..dapatlah ibunya mengepak sekejap :)...kalau diaorang ada sorilah i tell u nak ngadap laptop ni...mmg tak dapeknya...tapi tak mengapalah kan asalkan diaorg bahagia..pada aku nak beron9 ni kena betul2 free baru ada ketenangan. Lagipun on9 ni bukanlah perkara yang mesti bg aku..walau berbulan2 tak apdet blog tak on Fb pun takda halnya..belum ada istilah dalam hidup aku tak boleh hidup tanpa on9...tak g2 korang...itu pada akulah kan...kalau korang mmg free all the time and tak bizi mcm aku yang beranak 3 ni suka hati koranglah nak beron9 25jam sehari pun kan..lagipun bil internet masing2 bayar...dan lagi bil internet tak mcm hp kan...gunalh byk mana pun bil tetap mcm tu gak kan...aii dah kemana2 aku ni
Boring2 ni aku menggodekla aku punya blog ni...tahun baru igtkan nak setuplah jg yg baru...tapi mcm dah tunggang langgang jadinya blog aku ni...almaklum tak terror mana...apa yang ada display kat blog aku tu pun atas usaha aku sendiri..just try and error hehe...nak tanya cik abg, cik abg lagilah tak th bab2 blog ni..tapi aku rasa puas jg bila dapat buat blog sendiri tanpa bantuan sesiapa...kiranya taklah buta IT wahaha terpuji dirik sendirik...gurau je korang...sesekali tak mengapakan tapi kalau berkali2 memuji kepunyaan kita boleh membuatkan org menyampah tau!
Aku pun tak th nak kategorikan blog aku ni sebagai blog apa...tapi yang nyata blog aku ni kiranya blog mak2lah kan..nak kata blog masak memasak aku tak rajin lah plk nak tayang masakan aku selalu...kekadang lps masak terngap dulu, lupa terus nak amik gambar...kalau amik gmbr pun tak rajin plk aku nak transfer...nak kata blog berkebun pun bukannya selalu aku bercerita pasal pokok2 bunga atau sayur2an.Aku pun taklah arif sangat dlm hal berkebun ni...tak reti aku nak share pasal baja mana yg elok utk pokok hehe...apa yg aku tanam dan apa yg telah aku tershare kat sini semuanya sbb hobi aku suka tanam pokok bunga..
Jadi sebab dah blog aku ni blog mak2..jadi cerita aku adala termasuk kisah anak2, pkk bunga, masak2 dan sbginya....Oklah itu saje untuk hari ini...terima kasih lah sbb luangkan masa baca blog akak ni...

No comments:

Post a Comment