Tuesday, January 17, 2012

ADOYAIII..GERAMNYA IBU


korang tgk gmbr ni..bukan aku nak show of my make up tau
ni ler keja si bongsu daun keladi aku tuh...korang tgklah rupa
bedak and lipstik aku tuu
selamat dikerjakan oleh Aqish Rifqie dengan jayanya
Nak buat cammana nasik dah jadik bubur huhu....
Ibu tengah sembahyang maghrib..wah sedap2 jer dia kerjakan
lipstik aku
Tenang je aku sbyg..tanpa gangguan..
Biasanya dialah jadi imam..suka duk kat depan time aku sbyg
tapi kali ni kusyuk je aku sbyg...kusyuk ke?
Siap je aku sbyg...tak sempat nak baca doa ni...
dia dah tersenyum bangga depan aku sambil tunjuk 
tangannnya.....
aduss terus aku menjerit....apalagi memetirlah aku
baru semalam dia kerjakan bedak aku
naik blood presure aku nih
tak sampai sebulan aku beli
dah hancur lebur
huwaaaaa..nak meraung rasanya
pandai pulak dia pilih yang baru, yang lama tak
plk dia usik
sib baik kecik lagi...aku sabarkan jelah hati aku nih
ikutkan tangan mahu jer aku tangankan
budak kecik nih....
dalam byk2 benda kat atas almari tu
make up ibu jgk yg kau pilih
eeeeeeeeee....sabor jelah

 hancur lebur bedak aku nih
dah jadik macam seredak dah


Nilah rupa lipstik aku...bukan main lagi
dia tenyeh kat lantai, kat perut, kat muka sampai
empty terus....



dalam pada nak marah..sempat lagi aku snap gmbr
si bongsu daun keladi aku nih nak share ngan korang
bila aku tgk comot mcm ni rasa mcm nak tergelak pun ada
tapi geramnya ibu dik......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



No comments:

Post a Comment